All weekend...

Har väl inte hänt så där super mycket i helgen, i lördags va jag i eringsboda hela dagen och fixade en massa, sen när jag kom hem så käkade jag och robin pizza.. han älskar kanterna och jag hade noll energi till och ställa mig och fixa käk, så blev så! Har egentligen tröttnat på pizza, blev lite mycket ett tag 2-3 ggr i veckan, hör och häpna... :-)

Sen idag så va vi nere på loppisen, dö varmt och dö mycket folk va det också.. Men några fynd gjorde jag, hittade 2 skit snygga tröjor som jag köpte för 15 kr styck.. perfekt för en fattig student..
Robin fick en hopphäst som det kommer lekas flitigt med och en ratt till sin vagn..
   
Svårt att ta bilder när man har tröjan/klänningen på sig men ändå.. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

De va fina fynd de! =)

2009-08-23 @ 20:29:46
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0