Förkylning och dagisinskolning..

Idag känner jag mig mycket bättre i min förkylning, jag somnade kl 22 igår kväll utan att ha läst en enda sida, började på en men somnade mitt i den. Så skönt.. Jag vaknade inte heller en enda gång innan 5.30 när vi gick upp. Kanske va sömn jag behövde. Det är få tal räknade gånger jag sovit så många timmar utan att vi väckt eller vaknat av mig själv!

Om en liten stund ska jag, robin och nova bege oss till espedalsdagiset för inskolning, dom har gjort om schemat så nu är man med barnen 3 timmar varje dag i 4 dagar och sen är dom där själv sedan, tror det kan funka bättre än när man lämnar och hämtar och springer iväg små 5-15 minuter hela tiden. Barnen har ju ändå ingen direkt tidsuppfattning.  Men nu hinner både barn, föräldrar och fröknar hinna vänja sig med varandra innan man lämnar dom ensamma där. Kommer kännas bättre nu när Robin ska in också. Min lila kille ska börja dagis, känns som för tok för tidigt, men har inget val.. Måste göra färdigt skolan om jag någonsin ska kunna få ett jobb och bli rik sen :-)

Jag väntar ihärdigt på den nya IKEA katalogen och hoppas den kommer idag, även om man inte kan handla en massa så kan man iaf drömma sig bort för en stund... Mina vita drömmar :-)

Några bilder från i sommras, för i mitt huvud är det höst nu.. :-(
 


Robin sitter på toaletten och gör nr 2.. så duktig så.. men mest gillar han att göra det naken på golvet...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fy, man känner sig inte mänsklig om man inte får sömn!

Hörde de där om inskolningstiderna, tycker me de låter bättre.. o så får ja jobba massa i veckan för chefens unge ska skolas in =)

2009-08-17 @ 09:43:58
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0