Fredag...

Fredag... Idag har vi varit i skolan, jag och Hanna, skulle redovisa 2 uppgifter men som jag ser det så gick det bra. Vi hade ju pluggat 2 dagar med våra vildingar hemma, så lite hade vi fått gjort iaf. Sen skulle vi ner på blomsterfestivalen, men det hade inte kommit upp ngnting alls och kolla på. Ska nämligen skriva ett arbete om det också. Känns som jag inte kommer hinna annat än att plugga hela kvälarna och dagarna.. :-(

Robin somnade för bara en stund sen, han va så svår och lägga och höll på nästan 2 timmar, tror han sover för mycket på dagen och för lite på natten, men hur mycket ska en 10 månaders baby sova egentligen??

Dags och Börja plugga nu då, känns måttligt skoj när man helst av allt vill krypa ner i soffan och gosa.. men det handlar ju om våran framtid så jag tror inte han misstycker såå mycket ;-)

Jaja, nog om denna dagen.. Kolla på dessa bilderna och Njut.. Så läckra bilder...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hade oxå ett helvete me Sam i den åldern.. Han sov för mycke på dagarna..

2009-08-29 @ 19:42:49
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej!!



Ja visst kan vi ses en dag o fika! Jag börjar ju skolan på riktigt imorgon o har inte fått något shema ännu, men kanske en da/kväll när Lucas ändå tränar motorcross? Är ju inte kul att se på varv efter varv i 4 timmar ;)



/Cissi

2009-08-30 @ 21:58:59
URL: http://cissimedbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0