Halsont...

Jag känner mig sååå trött och ont i halsen idag så det får bli sängen tidigt ikväll, ska upp tidigt imorgon också för lite andra äventyr :-)
Varit ute hos Anders och Gunilla på middag idag, trevligt och barnen badade som attan i poolerna. Längtar tills Robin sover iaf halva natten innan han vaknar, så här orkar man inte för alltid.. !!



Känner mig ändå riktigt glad idag, länge sedan jag skrattade så här mycket som idag, båda har varit lika trött men ändå, ack så mycket jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch aldrig kul att vara sjuk hoppas du blir bättre snart. Vi kan väl ta och hitta på något nästan vecka, gå en promenix eller fika kanske? kram

2009-08-06 @ 10:57:00
URL: http://www.frida-g.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0