Heltidsjobb....

Just nu sitter jag och håller på att koncentrera mig på att plugga lite, ska skriva ett arbete om Kol och alla dessa omvårdnadsstatus och åtgärder och allt vad det är, jag känner verkligen att jag varit iväg 9-10 månder, nu då jag varit hemma med Robin, jag har glömt hur mycket som helst, så känns på ett sätt att jag börjar om igen, för kommer få plugga järnet känner jag!

Sofie, Alva, Klara och Emilio kom idag runt 10 och lekte och fikade med oss några timmar, va även borta på lekparken och lekte av oss. Sen gick vi hem och gjorde ungspannkaka, har längtat efter det så länge men inte orkar göra det av någon anledning.

Barnen sover och det enda jag längar efter är att sova... Undra varför? Ska försöka skriva lite mer på arbetet och seda krypa ner i min mjuka och varma säng.....

Robin va så söt med Novas hårband igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nydeligt!

2009-08-05 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0