Here I go...

Idag smäller det.. jag ska gadda mig, weeeiii... känns lite nervöst, jag är alltid nervös innan jag satt mig i stolen och sen släpper det. Men tror den kommer bli kanon!

Har varit nere på loppmarknaden en sväng och Robin somnade på vägen hem nu, Nova va grinig och ville köpa allt man såg.. pust, jobbigt att vara tvåbarnsmor ibland!
Köpte iaf ett par överdragsbyxor til Robin och ett par jeans till Nova, sen gick vi hem igen. Nu blir det lite lunch och sen så åker vi.!!


Bild från när jag och Hanna va nere på blomsterfestivalen, synd att jag inte hade bilden på hanna i min kamera, för då skulle du också prytt min blogg ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja vill meee tatuera mej !! ;) Fuusk !! ;P



Du få lägga in bild sen såå vi få se nytillskottet !! :) Kraam

2009-08-30 @ 16:35:48
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: Niikki

Kan du inte lägga upp bild så man få se gaddningen :)

2009-09-01 @ 19:54:32
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0