Mår dåligt..

Just nu kan det nog inte bli sämre, Robin är sjuk igen.. Han hade 40,5 graders feber inatt och har varit konstant

förkyld i snart 3 veckor med både snor, hosta och täpt i näsan, vilket påverkar hela familjen att vi inte får någon

sömn. Han är vaken halva natten och väcker både mig och Nova. Sen på dagen märker man av att han inte sovit

för då är det gnäll 18 av 20 timmar..  Men jag vet att man ska försöka se det positivt men det är inte lätt när

verkligen allt går emot en. Men småbarnsåren är tuffa, det har jag fått inse med råge.. Och trotsperioden som

kommer mellan 2-4 år är nästan ännu värre. Men jag överlever förhoppningsvis och kanske kommer ur detta lite

starkare än innan! För du får lära känna dig själv lite mer för varje dag som går i ditt liv som MAMMA!


Mamma älskar ändå fast du är såå jobbig :-)

Och dig också min arga lilla mini-tonåring :-)


Kommentarer
Postat av: Anja

Ååh...stackars er!! Inte roligt när de små blir sjuka inte =( Hoppas allt är bra med er annars??

Kram

2009-09-01 @ 21:10:51
URL: http://nosferatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför detta ständiga behov av att berätta allt om sitt liv, vem försöker Du övertyga? vet ju att du är allt annat än det du skriver!! lägg ner och lev livet istället, var en mamma, utan att skryta om det, som om du vore företrädare för alla mammor i världen!! hallå..väx upp!!!

2009-09-02 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0