Onsdag...

Idag har det varit dagisinskolning för hela slanten, men när vi kom dit så ville dom umgås med Nova lite utan mig och lillebror så det va bara för oss att ut och gå en promenad, men det va kanon väder så det skadade inte att promenera lite.. Va en runda på Maxi också och handla på samma gång.

Sen i em har det varit en himla massa människor här, blandannat har en kille varit här och lagat alla fel det va i lampkomntakterna, inte en dag för tidigt tycker jag inte.. har varit fel på dom i 2 månader, men nu är det nästan klart och då kan jag äntligen ha en lampa i taket så smoningom..

Andreas är och lämnat Molly hos hennes gamla ägare, så han har en lång resa framför sig, stackarn..!! 10 timmar i bil.. uach!
 

Vill bara visa er mina nya leggings, som jag använder flitigt, super snygga och super sköna är dom..
 Vad tycks?

Måste visa er Novas nya regnkappa, så söt.. hon ville ha en extra på dagis och fastnade för denna med söta katter på...
Och ännu en gång mina blonda läsare, denna serien är verkligen kanon och kostar typ ingenting.. PROVA den :-)

 

Robin somnade 18.15, en aning tidigt men gick verkligen inte att hålla honom vaken, måste ordna upp med sovtiderna men inte lätt att hålla en vansinnig vaken när han inte vill.. Nu ska jag dricka en kopp kaffe, sen lägga Nova.. Imorgon ska nova vara på dagis 3 timmar själv.. !!

Kommentarer
Postat av: Linda

e de dom från veromoda? kollade på dom idag isf, gillade me dom =)

2009-08-19 @ 21:38:39
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Niikki

Jätte snygga leggins. Vart ha du köpt dom?

2009-08-19 @ 22:38:24
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja kollade på dom grå, men tyckte sen att dom blå va snyggare, har så mycke svart o grått.. kunde aldrig pröva dom me Sam igår så gjorde de efter jobbet idag o köpte dom =) blixtersköna!

2009-08-20 @ 20:14:20
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0