Runt Runt Runt..

Har varit och lämnat Nova på dagis och sedan gick jag och Robin vidare till posten och skickade in min söndriga mobiltelefon, har inte haft annat än problem med den. Robin vägrade sova på hela vägen så han va uppe från kl 5 imorse till kl 10 då han somnade, undra hur länge han sover nu?? va ute en timme med vagnen för att komma runt på mina äventyr, känns som det enda man gör om dagarna är att gå runt runt runt... så är det när man inte har ngt körkort..

Babs kom och drack kaffe och snackade lite skit.. man blir så himla glad när hon kommer och livar upp stämmningen lite. även om hon svär som ett soll... :-)

Hämta loppan och laga lite käk, sen vet jag inte vad vi ska hitta på.. Fika, promenad och lite sånt kanske?

Har äntligen slängt ut liljorna nu, dom är ju så vackra men usch vad illa dom luktar.. kattkiss.. Urkk...



Finaste ungar, hur mycket kan man älska sånna små liv egentligen? Tills det värker i hela kroppen tydligen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0