slut....

Helt slut är jag nu i mitt huvud, suttigt och skrivit första uppgiften som ska in till skolan på fredag. Jag och Hanna möttes i skolan med våra små också såklart för ett möte med Saskia och vi bestämde att vi ska plugga på onsdag och torsdag hemma hos varandra och på fredag blir det förhör i skolan, känns pirrigt att ta upp studierna igen.. Men skönt när man är klar.
 
robin hade super skoj med all smutstvätt.. hällde ut allt och gömde sig under det! haha...


en dagens får ni också...

Sen när jag kom hem så kom nova också hem, så vi lagade mat och sen gick vi ner på stan och hälsade på Frida och Leam, väldigt trevligt va det. Men ungarna va trötta efter några timmar så vi gick hemmåt och lagade mat igen. Sen blev det lite bad och lek och i säng med barnen, nu ska jag också krypa ner, känns som man aldrig kan få för mycket sömn om man heter Sara.. och är mamma til två vildingar.. Dom kör slut på sin mamma...

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0