Träning eller inte?

Idag känner jag mig som världens eländigaste, jag har ont i huvudet som in i norden, ont i ryggen, magen och är så trött att huvudet bara snurrar.. Måste få en hel natts sömn snart, annars tror jag att jag avlider.. Eller kanske inte, man har en jäkla massa reserver har jag märkt..

Igår köpte vi Novas älskade blinkskor, skor som blinkar när man går med dom, men redan idag hade dom slutat blinka, så jag gav det en chans till och bytte dom, får väl se hur länge dom håller denna gången.
Imorgon är det möte på Novas nya dagis, vi ska lägga upp inskolning och sånt, ska bli skönt att hon äntligen få börja på nåt dagis, hon om någon behöver verkligen leka av sig och leka med sina kompisar..

Ikväll blir det pilatesträning om jag orkar när ungarna sover, men troligtvis ska jag klara av 25 minutersprogramet iaf..
Ha en bra kväll!  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0