Underbart väder

Hej alla!
Nu är vi nyligen hemkomna från stan, har varit och köpt en hel bärkasse full med godis och chips och annat gott. Tänkte man kunde festa till det när det va fredag och allt.. Men undra varför jag tänker så varje dag nu för tiden? inte bra Sara...
Vaknade ruskigt tidigt idag, va uppe ngn gång innan 6.. såg bara att klockan stog på 5 ngnting.. Hmm.. ska man göra innan världen vaknar? jo man tar en låång promenad i brunnsparken, 23 grader varmt redan kl 7 och Robin satt knäpptyst hela runda, han va nog ockå chockad att mamma fortfarande hade ben att vandra med.. va nog 1 månad sen jag gick en promenad sist..

Har bestämt mig att jag ska investera i ett par grymma löpardojjor och sen ska det bli fart på den gamla mamman.. Ska bli kung i brunnsparken, men kommer gömma mig i buskarna dom första månaderna.. annars skrattar väl folk när ja blir illröd och genomsvettig efter bara 100 m... :-)

Några bilder från vår tosia helg, i brist på nya bilder...

Robin och Pappa på Tosia

Nu blir det mys i soffan.. ha en härlig kväll!
Take Care...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0