Vi utsatta småbarnsföräldrar... !!

Inatt sov denna familjen inte mycket alls, robin vaknade när jag precis lagt mig, runt 24, och sen ville han inte somna om förrän 2 och när jag väl somnade om så ville han verkligen inte somna om efter kl 5. Så sedan kl 5 har jag varit uppe imorse. Huu vilka barn man har! Som aldrig vill sova vidare till iaf 7.. hade varit som en dröm!

Har varit i eringsboda hela dagen idag, mamma har opererat sig och kan inte röra sig i princip, stackas mamma, men jag hoppas hon är på benen snart!

Uppe på allt detta har vi blivit dö förkylda hela familjen, snorar, hostar och feber för hela bunten, bara att se glad ut och tacka dom högre makterna (??!!) för att vi iaf fått vara friska en liten del av sommaren. Men  nu börjar alla sjukdommar hagla över oss tacksamma småbarnsföräldrar.. Borde vara olagligt att vara så mycket sjuk under höst/vinter...

Nu har jag precis lagt Robin och Nova, nova krävde lite mer än Robin... 3 böcker blev det..

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0