What a day..

What a day... Varit vaken halva natten ungefär med 2 skrikiga ungar, jag kan int e för något i världen förstå varför dom är sånna just nu? Antingen mörkar varenda småbarnsföräldrar i hela världen eller så har alla det som jag har. För det verkar inte som det är så.. nämligen.. man har väl fått för sina synder kanske..

Hällde ut ett halvt kaffe paket imorse kl 5.30 på golvet, va nog uppskattande att dammsuga vid den tiden.. :-)
Sen gå till dagis och hem fort fort för då kom  Hanna och vi skulle plugga.. Sen vidare ner till tvätten kl 11, och sen raka vägen till dagis och hämta en aning trött Nova.. fick dra både henne, Robin, vagnen och matvarorna upp för alla dessa backar.. Snacka om slut jag va.

Så för att summera eftermiddagen så har vi bara kollat Lotta på bråkmakargatan, tvättat, diskat 2 ggr, städat och gett 1 febrig unge alvedon, och smaskat massa onyttigheter i min ensamhet.. Livet är underbart va?
Hoppas jag får mer energi imorgon, för denna dagen har varit olidlig.. Tack och Hej...

Bakade en kladdkaka som jag tänker sätta i mig själv, men jag ångrade mig efter 2 bitar...
Detta är dock inte min egna, men det skulle kunna varit det, snarlik ;-)

Nu blir det lite läsning, jag retar mig på att jag inte har körkort, mitt paket har kommit från Hm, men kan inte hämta det och dra båda ungarna från OkQ8.. så nu jäklar ska jag ha mitt körkort!!! Wish me luck...

Kommentarer
Postat av: Johanna, Theo o Milo

Good luck ;-)

2009-08-26 @ 20:22:18
URL: http://dunsans.blogspot.com
Postat av: Linda

Förstår preeecis hur du har de.. ja drar me på allt o alla tycker ja o e ständigt i farten.. det tar knäcken på en ibland.. men nånstans glömmer man o liver e underbart i nästa sekund! =)

2009-08-26 @ 20:47:40
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du är bättre än mig på att läsa. Jag börjar plugga till körkortet, men kommer aldrig för långt med det, fast ska sätta lite fart nu :P

2009-08-26 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0