Blåsig dag...

Har haft en härlig dag i möljeryd idag också. Blåste en del men det fläktade skönt. Ett dopp blev det för mig och nova råkade dyka i med huvudet först, blev lite rädd men sen blev hon tuff när det va gjort!!
Imorse när vi vaknade 6.30 så hade vi inget och göra så det blev att vi bakade havrefrallor och 1 sats kanelbullar.. så gott med nybakade frallor till frukost, och som vi också tog med oss till stranden.

Nu sover både Nova och Robin och Novas pappa är på väg för att hämta henne, ska ha ett litet snack med honom idag, kommer nog gå bra, eller inte?!!

Nu har jag precis suttigt och betalat alla räkningar, ingen rolig månad denna, hade vi inte haft Andreas snälla mamma så vet jag inte vad vi gjort... Men vi hoppas på ändring snart, för jag ser ljuset framför oss, eller hur älskling?!!




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Jag trodde aldrig att hon skulle våga, men visst gjorde hon det! En spännande upplevelse =) Men gud vad dyr circusen var, de vet verkligen vad de ska ta pengar på!

Usch vilket tråkigt väder idag.. vi som skulle till stranden! Vad händer hos er i helgen då? Kram Lina

2009-06-27 @ 09:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0