Bvc och brödbak

Ja det är vad jag sysslat med idag. Robin och jag sov länge idag, till hela 8.. Har inte hänt på månader tror jag inte. Men det kanske ger resultat att jag försöker få honom att sova endast 2 ggr per dag, så han är väldigt trött på kvällen vid 18.30 då han somnar gott.
varit på bvc efter jag och Robin gått våran (inte så dagliga längre) långpromenad, älskade mina promenader innan men känns inte som man har lust eller ork att gå när det är så varmt ute, då vill man bara vara vid havet eller nåt annat härligt!
78 cm lång och 10.900 g, så stor har våran kille blivit! Mammas och Pappas hjärtegryn!!

När vi kom hem så åkte vi nästan direkt och handlade på Maxi, va helt tomt i skåpen och kunde knappt ge Nova någon frukost innan dagis, så tajjt har vi aldrig haft det någon gång innan, hoppas det vänder snart!

Sen ställde jag mig och baka GI bröd, blev kanongoda och Nova åt som en häst efter köttfärspizzan som hon hjälpte till så duktigt med! Nu ikväll är jag helt slut och ska hoppa i säng, beger oss nog till någon sjö imorgon med barnen...
Robin har förresten också börjat med en jobbig sak, han skriker så det skär in i öronen när han inte får som han vill, han förstår så mycket redan, ingen dans på rosor med den grabben inte :-)

Ha en skön kväll!!  

Kommentarer
Postat av: Mika

ojdå, vad stor han är redan. F va 7lång o 8485 för typ en månad sen, liten man, hehe.

hoppas allt är bra med er

2009-06-27 @ 09:01:50
URL: http://www.metrobloggen.se/MammaMika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0