Egentid?

Robin har tillbringat halva dagen med papsen idag, mamma va ute på egna äventyr :-) Allt hade gått jätte bra och han hade sovit bort stor del av dagen, konstigt att han inte gör det när han är med mig?!!
När jag kom hem så har vi busat och lekt och jag har städat och vikt tvätt och sånt. Robin somnade redan kl 18 och jag vet inte när han vill upp då.. men antagligen runt 4.. Gäsp! Jag är helt slut ikväll också.. Min kropp är inte van att vara utan barn så det tär nog också, eller vad tror ni? jag sk ata ett bad och sen ska jag krypa ner bredvid min trötta baby och läsa.. Mmmm.. Mamma bebis mys!  Gud vad ja älskar mina underbara ungar, förstår inte vad alla dessa känslor kommer ifrån, vart har man gömmt dom i alla år innan man fick barn? Dom är min inre styrka, min passion och min stora GLÖD!

Mamma älskar er!!Puss mina hjärte gryn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0