Fotomöte och mammabarnmys...


     

Idag har vi tillbringat dagen hemma hos Elin... Det blev en mamma och barnmys dag och vi har haft super mysigt, ätit massvis med sockerkaka har vi också gjort... har till och med fått lite lite färg i ansiktet såg jag när jag kom hem fastän det åskade och va molnigt!
Vi gick en promenad fastän jag redan gått 1 timme i morse kl 8 innan vi skulle till Amilon och kolla vilka bilder vi ska ha i vårt collage.. Kommer bli så fint! Jag vet redan hur min vägg kommer se ut när den är färdig! Kommer trivas kanon när det är färdigt här, det känns ändå ut i tårna :-)

Nu sover robin och Nova kommer nog också krypa ner snart, imorgon är det en stor dag för Nova för hon ska äntligen till sitt älskade barnens gård..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0