Grillningdag

Idag har vi varit ute hos Elin och Hanson halva dagen och solat och grillat.. va super god mat, som vanligt !! Och jag fick mig nästan en negerbränna som Älsk säger.. Jag tycker inte jag är såå brun :-P Tyvärr glömde jag min kamera hemma men Robin badade i Liams pool.. så söt våran lilla prins!!

 
Mammas teskedsgumman... :-)                         Min finaste älskling tuffar sig lite.. haha... Åhh vad jag älskar dig plutten!!

 
Trötta och utslagna, både Nova och Molly och Issa efter vår dag i möljeryd!

Ett litet kik på vårt ny vardagsrum kanske? Här kommer nårra....
 

 



Och en liten kik på Robins rum som inte är klart ännu, alla saker är nästan inkastade där eftersom han fortfarande sover hos mamma sin :-)


Nu har vi tagit lite vin och haft det mys på balkongen, så nu kastar jag in handuken för idag.. Tjaooo..  :-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0