Hej...

alla vänner!
Nu sitter jag på balkongen med en stol och ett litet bord till datorn och har det super mysigt! Vi har kommit iordning ganska bra men det är långt ifrån färdigt men det får ta sin tid i och med att dom ska komma redan på måndag och börja rinva massa saker och så där. Nova sov hos sin  pappa inatt för vi skulle hinna ordna till allt. Jag och älskling hade super mysigt iigår kväll, tog ett glas vin och bara mös i soffan. Robin ville inte vara sämre han så han va uppe med oss till över 23.. Galna unge :-)

Idag har vi varit i eringsboda och hämtat Nova och ätit mat och fikat på mina kakor.. Mormor och morfar va nere hos mamma så passade på att träffa dom också. Nu har alla badat och det är dags för sängen för halva familjen. Imorgon ska jag upp kl 6 och stå på loppis med mamma, huu... men jag är ju vaken vid den tiden i vilket fall. Andreas ska få känna på att vara 2 barnspappa alldeles själv också.. hehe..


   

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!!



Hoppas att det gick bra idag ¨på loppis! Jag sprang till bilen i ösregnet, stackars lilla Amanda!



Är det Ikeas matstol Robin sitter i? Smart!



/Cissi

2009-06-07 @ 12:58:08
URL: http://cissimedbarnen.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe ja han e ganska blond, blir mer ljus när håret e nytvättat me =) Fick ni mycke sålt på loppis idag?

2009-06-07 @ 20:58:25
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej!



Jag såg att Nova var in din famn sen... Alva undrade så!! De är härliga de där busungarna!!



/Cissi

2009-06-07 @ 21:40:39
URL: http://cissimedbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0