Hetast på länge....



Mammas lilla prins leker på storasysters rum.. Fick egentligen inte lägga ut dom här bilderna för älsklingen.. Undra varför? :-)


Förövrigt har det inte hänt så mycket idag, har varit ute och gått i denna otroliga hetta, 3 ggr har vi duschat iskallt idag jag och Robin.. Han har fått små prickar över hela kroppen av värmen, stackars barn, och sen är han skit svår att lägga.. Men nu sover han äntligen, efter 1 timmes jobb..
Syrran va här och drack kaffe med mej och sen stack vi till maxi och handlade och sen åkte hon hem, så mysigt att umgås med henne, så långe sen känns det som..
Jag har också hunnit med att träna Pilates idag, dock bara 25 minuter innan Ploppen vaknade, men ändå... :-P

Nova sover hos mormor med sina favoritflickor just nu, Fia och Wixan.. Imorgon kommer alla 3 flickorna hit och ska sova här, jag hade lovat stranden men regn visar väderbruttan.. Hmmm.. ska vi då göra?

Nepp nu ska jag mysa ner mig i soffan.. Hejsvejs...
 Fick hem min nya tröja som jag beställt för ett tag sen, är inne på marintema just nu, så snygg va den till gyllenbrun hud


 

Kommentarer
Postat av: Johanna, Theo och Milo

Haha, vilka söta bilder =)

Ja det är verkligen en härlig ålder nu... suck, man vet inte vart man ska ta vägen ibland!

Ja jag hittade filtarna! Har inte beställt än, tänkte se om de finns på babyproffsen och se priset isåfall... De borde ha sånna där va??

kram

2009-06-30 @ 22:02:17
URL: http://www.dunsans.blogspot.com
Postat av: Jessika

hehe sååå söööt han e lille plutten !! ;)

2009-07-02 @ 08:31:34
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0