Ikea dag...

Igår när vi hade lämnat Nova på dagis i eringsboda så bestämde vi att vi skulle ut och gå en lång promenad i brunnsparken så när vi kom hem så gjorde vi det.. Va en skön och svettig timme kan jag lova, och mina stackars fötter lider fortfarande av skoskav av dom nya conversen jag köpte... När vi gick hemmåt vile vi göra nåt mer så vi bestämde oss för att åka till IKEA.. förvånade? Det va ju typ vårt andra hem några år innan, men nu har vi dock lugnat oss lite...
Hela dagen spenderade vi där och köpte en hel del fint, kommer bli så fint när det blir färdig här hemma.. :-) jag längtar bara tills man kan sätta sig i soffan varje kväll och att allt är färdigt, känns inte som man har haft det så på länge, eftersom vi nästan alltid varit på språng därifrån igen..
Blev blandannat lite blommor, hissgardiner till vardagsrum och kök, massa saker till Robins rum, hallmatta, lite baksaker, massa doftljus, ljuslyktor mm..
   
Mina snygga kritvita converse :-P Mama like...

Nu sittter en riktigt pigg Robin här och leker i knät.. Älskling är och tränar.. Han och Robin har haft en far och son heldag idag.. Så mysigt har dom haft det, kändes lite konstigt att vara iväg från Robin så länge men båda två tror jag behöver lite tid med varandra!


Ett litet smakprov på dom nya hissgardinerna...


Kommentarer
Postat av: Frida

Ikea är aldrig fel :)

2009-06-17 @ 22:37:13
URL: http://www.frida-g.se
Postat av: Linda

Ni kan få komma o smaka på mitt "lyxte" nån dag =)

Så du tog dig råd till skorna iaf hehe =) jättefina!

2009-06-18 @ 11:14:55
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0