Kartongkaos...

Nu sitter jag här med datorn i knät och väntar på att kunna gå och lägga mig.. känns som jag har massvis att göra men orkar inte packa en enda kartong till. Får göra det imorgon innan lasset går. Andreas är och hämtar en hästtrailer som vi fick låna så imorgon bor vi på Älgbacken, fy fanken va skönt det ska bli när allt är färdigt...
och en sak till, vi fick alla rum omtapetserade, och redan på måndag.. så nu får vi det precis som vi vill ha det innan sommaren och behöver inte vänta alls länge...


Ringde läkaren idag också om robins medicin och han är såå bra alltså den som jag har valt till vår doktor. han har varit barnläkare innan så han är verkligen speciallist på sin sak. och han skrev ut en annan medicin till honom som funkar kanon, så nu tror jag han är på bättringsvägen snart!

Sov Gott alla braiga människor ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt för robin..va kul att ni flyttar i morgon.. vi hörs av snart!kram

2009-06-04 @ 22:17:53
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att han fått en medicin han tål nu.. stackarn, han e inte annat än sjuk! Lr e de bara Sam som haft en jädra tur.. Hör av dig om du ska till öppna försökolan nåt nästa vecka, vi e på!! =) Kul att ni äntligen får flytta (igen) hehe =) Vi har fått juli ut me i lägenheten, skönt o slippa känna stressen lite.. får komma bort o se hur ni har de nån dag! =)

2009-06-05 @ 13:41:26
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad bra att ni fick tapetseringen fixad på en gång istället, så slipper ni gå och vänta på det och känna att det aldrig blir klart.



Hoppas det gått bra med flytten!



kram Frida

2009-06-05 @ 19:13:51
URL: http://www.frida-g.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0