Massa fika och packning...

Imorse när vi precis slagit upp ögonen efter en tung natt så ringde babs och Frank och frågade om fika, och såklart är vi inte fega för att fika innan frukost :-) nej lite frukost åt vi faktiskt innan.  Sen kl 11 bar det upp till älgbacken och besiktiga lägenheten, vi hade sånt flyt att vi får alla rum omtapetserade och nytt golv i vardagsrummet.. MEN... kanske inte innan semestern, gahhh.. tror han jag tänker bo i en svinstia flera månder till.. Näe Näe.. det får mitt hjärta fixa! :-)
Sen hem och fortsätta packa, och sen kom syster yster och hjälpte mig och vi åt en riktigt fet pizza efter det!
Nova bestämmde att hon inte ville sova hemma inatt så hon följde med hem till syrran eftersom hon ändå ska till dagis imorgon! Jag och Robin har packat upp allt som ska vara i köket i den nya lägenheten!



Sen gick jag och Robin hem för att äta kvällsgröten och få penicillin, han kräktes ner hela mig och hela köket kan jag lova av den skiten, så imorgon ska jag ringa doktorn för att få annan medicin, han måste vara allergisk eller nåt.. ??

Sen tittade babs och Frank ner igen på kvällsfika, alltid trevligt... packade på babs lite av mina gamla kläder som såg ut som tält på mig, hon blev super glad !! Bra att man kan göra någon glad idag iaf..

ha en bra kväll.. Jag missade precis mina sista auktioner på tradera pga bloggen.... Grr.. men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0