Möte med skolan..

Inatt har Robin inte sovit bra, han har varit vaken i princip hela natten, kan kanske varit för han somnade så tidigt igår kväll och sovit väldigt mycke på dagen pga febern? !! men men.. jag vaknade av ett ryck i morse och klockan va redan 8.40 och jag skulle vara på skolan på möte kl 9.30 och innan dess ska jag fixa mig och robin, ge robin mat och själv hinna äta.. det värsta jag vet är att stressa.. Men vi hann precis och fick massa gott fika där.. Har inte bestämmt helt och håller hur det bli till höst men lite planer har jag och Hanna allt.. :-)

Varit och tjaffsat med Apoteket också så vi får se om det löser sig med Robins penncillin.. Nej nu måste jag ta min sjuka Baby...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vi får hoppas de löser sig me skolan.. Hade ju vart skönt o va klar så fort som möjligt, vi får jobba på o hjälpa varandra!

2009-06-05 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0