Rolig familjedag...

Vi kom till barnens gård vid 10 tiden och spenderade några mycket roliga timmar där tillsammans, Va så mycket folk där som åkte med bussarna från öppnaförskolan men vi tog våran egna bil så man kunde åka när man ville. Nova har haft en super bra dag sa hon, och det känns kanon.. Jag  Nova och andreas  va nog vildast när vi lekte i hoppborgarna..
Det va uppe håll hela tiden och folket till och med badade, men jag fick lova på hedersord att vi ska pka dit igen så Nova fick bada... hon fick ett LITET spel när jag förklarade att jag inte tagit med mig badkläder...  hehe


     

     
 
     


Nu har jag lagt robin för en stund sen och tagit ett långt bad.. denna kvällen har inneburit massa städning

  • Dammsugit
  • Torkat alla golven 2 ggr pga allt slipdamm
  • Ställt iordning Robins rum
  • Novas rum på plats igen
  • Satt på nya sofföverdraget
  • Städat köket
  • planterat om alla blommor, dom få jag har dock..
  • Kokat alla nya nappflaskor och nappar
  • Storhandlat på Maxi

Och så klart ätit massa onyttigt... Måste börja träna nu, gått upp en massa kg på allt skit.. Nej på Måndag blir det ordning för i helgen har ja såå mycket annat och tänka på och äta... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0