Söndag!

Natten till söndagen va hemsk, robin somnade dock super tidigt så kanske inte kunde förvänta mig någonting annat, men kl 4.30 va vi uppe för då vägrade han somna om, så jag va nere i brunnsparken ganska tídigt, jag fyndade mig ett par helt nya och oanvända diesel jeans och en skjortklänning för 50 kr.. verkligen fynd!
Sen va Robin lite grinig så va tvunge att muta honom med en egen glass... Bortskämda lilla skit unge :-)

Och förresten så hämtade Andreas vår nya lilla familjeliv iförrgår kväll... Vår super fina Molly!! Som kommer från Italien, jag som hade noll koll trodde hon va från polen.. haha...

 

Sen bakade jag hallonmuffins med glasyr, hallon och riven vit choklad på...
Dom va ljuvliga och vi hade med oss ett stort gäng när vi mötte upp Frank m Familj ute vid en hemlig sjö.. Vi hade super trevligt men sen började det blåsa så in i norden och vi åkte hem till dom och fikade där istället.. eller fortsatte fika med andra ord! Blev inte dåligt med godsaker igår! Usch på mig... :-)


Sen när Robin somnade igår för kvällen, hade mycke jobb med att hålla honom vaken till 19.30, inte för att det hjälpte för övrigt, va uppe 3.30 idag med honom, fattar inte varför han vaknar då? Man är ju liksom inte människa vid den tiden.. Och sen somnar han inte om förrän 9-10 och då är man ju redan pigg igen?!!

   


Sen fick vi sällskap igår kväll också.. Trevligt med lite kvällsfika.. men jag hade svårt att somna så vid 24 tiden hälsade John Blund på mig...

Nu kommer Nova snart hem och vi ska se till att hitta på nåt skoj.. för hela veckan är fullt upp...!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liam fick ett ryck idag han med i bilen och skulle bara inte sitta i sin stol..då kom en sandwich glass till nytta!! haha, dom kan ju få en till nästan vad som helst i bland!! hoppas det går bra med molly=)

2009-06-15 @ 21:05:17
Postat av: Anonym

2009-06-15 @ 21:05:42
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/
Postat av: Sara

Det går super bra med molly, hon är så guda snäll och det går så bra med Nova och henne också! Ja dom där sandwich är super bra och nyttigt :-)

2009-06-16 @ 06:49:48
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0