Söndagskväll....

Hej på er!
Nu är vi hemma från kalaset hos Rille, fick en massa gott så man rullade nästan hem. Grillade när vi hem kom, kycklingfileér och nypotatis i ugn och en super god sallad till. De känns verkligen som sommar när man äter nypotatis och grillar och sitter ute på balkongen och äter. Nu är Nova och Andreas på cirkus, nova ville verkligen verkligen gå. Robin somnade för 5 minuter sedan, men om jag känner honom rätt så tar han sig bara en powernapp nu så han kan vara uppe till 23 med oss sen!!

Hade tänkt lägga in massa fina bilder men det va en liten hund som råkade tugga i sig sladden till kameran nyss... Morr! Så får se om teknikern i huset kan laga den annars blir det att köpa ny kamera, eller kanske bara sladd? !! :-)

Imorogon ska jag på kvartsamtal, (heter det fortfarande så tro) på Novas dagis och sen kommer BVC på besök för 8 månaders kontroll. Sen ska vi hämta soffan.. Wiiie! Så en del och göra imorgon också med andra ord! Skönt att slippa vara sysslolös... som om jag skulle klara det, annars önskar vi fint väder i veckan så vi kan åka till stranden och bada en
massa!!

Förresten fyndade jag ett par superfina korta skjorts på loppisen, för 10 kr.. :-) Bra va?!!

Ha en underbar fabolus Söndagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0