Underbara soliga dag?

Är det verkligen sant? ska det bli soligt och varmt idag för en gång skull? Vaknade någon gång efter 6 och ville inte alls gå upp men Nova va super pigg och andreas va redan uppe så jag gick också upp. Hade inget och göra till Bollibompa så jag målade mina och Novas tår och fingernaglar... Knallrosa.. Så jäkla snyggt!! :-)

Idag ska vi på kalas hos Rille.. han hade bakat någon maffig chokladtårtesak... Undra om det va för jag gav honom tipset? !!! Mmm...

Imorgon kommer soffan, pilutta er... Hihi... Kommer bli såå nice, och vi har nog inte kunnat längta miondre....



Ha en bra dag alla människor som tycks läsa min blogg, bara skoj att ha så många läsare..!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Råkade hamna inne på din blogg, så kul att läsa andras =) Tilde och Nova gick ju på samma dagis innan =)

Ni kommer att bli supernöjda med soffan, vi har en precis likadan! Vi trivs kanon med den, enda nackdelen är att man somnar väldigt fort =)

Ha det bra!

Kram Lina

2009-06-21 @ 11:02:00
URL: http://mammatildes.webblogg.se/
Postat av: Linda

snygg soffa=) vi har ju likadan(nja nästan, lite mörkare) kanonskön är den i alla fall....

har ni kommit iordning något ännu då?

/Linda

2009-06-21 @ 12:17:44
URL: http://lindafelicia.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej. Ja den är mörkare än jessikas..

2009-06-21 @ 15:30:07
URL: http://lindafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0