Update..

Hej på er!

Har inte hunnit skriva någonting på bloggen för att vi har haft fullt upp i det fina vädret
I söndags va vi ju på kalas på Rille
 
 

Sen i Måndags va Nova på dagis och jag va först på utvecklingssamtal på hennes gamla dagis (eringsboda) det gick kanon och fröken va så impad på henne för hennes sätt att lösa konfliker och så vidare, mammas duktiga flicka!
Sen när vi kom hem så kom Karin från BVC och skulle prata lite säkerhet i hemmet med oss. Men hon stannade inte så himla länge, och sen bar det av till karlskrona för min älskling och hämta nya soffan, Rille hjälpte mig och sätta ihop den, eller han gjorde det mesta jobbet om man säger så.. :-)

I går va jag Nova och Robin på besök på Novas nya dagis, espedals dagis Tiger.. Kommer nog bli kanon när hon ska börja där till augusti.. Många långa backar att gå upp för på hemvägen bara... mamma har träningsvärk idag efter att ha dragit henne, cykel robin och vagn upp för alla. Sen när vi kom hem så hade Älsk pckat strandväskan och det bar ut till Ekenäs för bad och sol.. En sån underbar dag vi hade igår..

 
Ett soltält åkte Andreas och köpte också så robin och Nova kunde få lite skugga när dom ville,. verkligen kanon!!
När vi kom hem så grillade vi och sen bar det av till Maxi och köpa lite godis till kvällen. Ingen träning har det blivit för mig dom här dagarna men fick iaf 45 minuter sväng igår kväll med en sovande Robin i vagnen.. :-)

 

Idag bär det av till en annan plats vid havet, som vi kallar vår egna, kommer få en minst lika underbar dag som igår!♥

Kommentarer
Postat av: Niikki

härligt att ni fått eran soffa så ni kan sitta :) Tyckte synd om er när vi hämtade den gamle.

2009-06-24 @ 11:18:47
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0