Välkomnsfest på Kyrkans hus..

Det är vad vi sysslat med dom första timmarna på dygnet. Dom ska ha öppet varje dag nu i 2 veckor med olika aktiviteter, så det blir nog att vi tittar in fler gånger denna veckan. Imorgon ska dock Nova till dagis och jag ska till skolan och ha möte med en av lärarna, ska bli spännande men känns konstigt att jag ska börja plugga igen, när ska jag hinna allt? Nu har jag lagt barnen och hunnit träna iallafall.. Ble bara 30 minuter på crosstrainern, mer orkade jag inte.. Va helt groggy i benen...!!

Träffade massa känningar på Kyrkis idag, det va skoj... Här kommer lite bilder på busfröna.. mammorna ville inte vara med på bilder idag ;-)

     
Nej nu blir det duschen och kanske nåt onyttigt efter det :-) ??!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe ja fick me två mammor i min blogg =) jo, förstår dig, hur ska man hinna?! Bara ja börjar kl 10 tycker ja de e stressigt.. annat blir de när man ska plugga sen o hinna ta ett tåg till Khamn oxå.. du ska börja där du hoppade av då? Vi följer me till öppna på onsdag igen! Jessikas syster o hennes dotter följer nog me oxå!

2009-06-08 @ 19:53:27
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0