en bra...

natt har det varit inatt. Robin & Nova har sovit från kl 19.30 och Robin vaknade bara till en gång vid 4.30 och sedan somnade han om och vi gick upp vid 7. Nova vaknade på bra humör och det va också en bra nyhet :-) så idag är jag ganska utvilad och förkylningen känns redan mycket bättre, så jag hoppas jag känner mig mycket bättre imorgon då det är kalas.. Ska bli så roligt att träffa alla kussarna och tjocka släkten..
Ikväll kommer Beccs också hem till eringsboda också, så det är nästan bud på att åka dit och träffas lite och prata lite strunt.. Känns som vi träffas alldelsen för sällan.. :-(
Nu ska jag göra folket klart för denna soliga dag... Ha en underbar dag...

Avslutar med en bild på mina kära kussar Mia och Eva.. ses imorgon :-D

Kommentarer
Postat av: Frida G

Skönt med en så bra natt, det kan man behöva :)

2009-05-15 @ 23:07:34
URL: http://www.frida-g.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0