Godmorgon alla fans!

Hoppas allt är bra med er!
Vi har varit vakna till och från sedan kl 4, för då tyckte Robin att det va dags för MAMA att kliva upp. Så jag är lite trött idag. Men Nova ska till sin pappa idag så kanske hinner vila en liten stund sen i em framför en film kanske?!
Har suttit och lagt in massa på tradera, väldigt smidigt och bra tycker jag, så länge som det är en okej köpare, annars kan det bli en lååång historia!


Ingen som vill köpa våran soffa förresten?

Nu ska jag försöka klä på mig och bete mig som människa igen!  Hörs sen vänner små!! :-)♥♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Va ska ni ha för soffan då?? Vi har ju slagit upp en ny vägg i köket o så jävla tröga alltså, nu får vi kanske inte in vår soffa o fåtöljerna haha, de e ju rätt så stora.. så vårt enda alternativ kanske e o köpa en ny soffa =D inte mig emot haha!

2009-05-29 @ 12:45:38
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0