Heldag i Karlskrona

Igår när Nova skulle åka till Nicke bestämde mig jag och Robin att åka med till Eringsboda för att umgås med systeryster men när väl Nicke kom så skulle dom inte till eringsboda utan till Karlsrkona, så planerna blev ändade och vi åkte dit och mötte upp syrran där istället.. Och sen började MAMA shoppa.. I love It! Men blev inte super mycket, men 2 par skor till mig, 1 tröja och ett par byxor til Robin. och sen såklart glass på glaciären.. Va inne på POP också och hittade hur mycket som helst till Robin och Nova, som jag ska köpa när jag blir rik :-)

 
 
 
Ja juste köpte en jätte fin tygkruka med en jättefin doftande lavendelblomma i..
Nu har jag precis varit ute och gått 1 timme och bakat havreflan doppade i choklad.
Mina ser inte riktigt ut så, men ni kan ju bli frestade ändå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0