Lekdag

♥Vi har haft en barnlekdag idag, Elin och Liam kom förbi imorse och vi gick till lekplatsen och lekte av oss lite innan vi bestämde oss för att åka hem till dom istället och laga lite mat och lapa sol så gott det gick med 3 vilda ungar. Det va super trevligt och efter många om och men fick jag lite kaffe också ;-) haha...
Nu är vi iaf hemma och alla barnen är badade och jag har tränat Pilates och duschat jag också, så nu blir det soffan och massa smaskigt... Mm... perfekt fredag, eller jag menar torsdag.. känns som det redan är helg.. men vilken dag det är kvittar för är ju alltid ledig :-D


 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va jag ser smal och snärt ut på bilden!!hahaha NOT

2009-05-21 @ 19:12:14
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0