Loppis och bullbak...

Igår när vi hade varit uppe sen kl 5.50 så ville Robin också sova mer sen efter en stund, så vi gick och la oss ogen och sov 2.5 timmar till.. Det va ljuvligt kan jag lova!
Dock kändes det som man sovit bort hela dagen sen när vi vaknade.. Hihi.. Vi gick iaf ner till loppisen och kikade lite, hittade en låda som Robin ska ha i sitt rum sen när han en dag får ett eget rum :-D

Sen gick vi inom Maxi och handlade det som behäövdes till bullbak & Chokladkakebak... och ställde oss och bakade.. Det blev kanon och Frank kom förbi och smakade senare när jag hade satt på Wallanders nya film..

Idag kommer min underbara Nova hem, som man saknat henne, så nu är det ingen lugn stund på 3 veckor :-) haha... Men det är ingen annans kaos.. utan mitt kaos.. och jag älskar det kaoset!!

 
Nova sjunger "ROSA"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0