Massage...

Igår kväll fick jag välbehövd massage, det va det skönaste som hänt på väldigt väldigt länge och jag ångrar inte det för en sekund att jag unnade mig själv det..
 
Idag är det avslutning på babyrytmiken så det får jag och Robin inte missa.. Robin tycker det är så mysigt när man sjunger och dansar me honom, och sen tackar han ju inte nej till alla söta små flickor som finns där heller.. :-) min lilla plutt...
Nu har vi precis ätit havregrynsgröt och är snart redo att bege oss.. Han har sovit som en dröm inatt från 19-07.30 med bara en matpaus kl 2.00, så idag är mamsen utvilad, och det kan behövas när jag ska köra dubbelpasset med Pilates idag.. yeeeahh... :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt och sova lite! tyckte nämligen det såg mörkt ut när jag körde förbi kvart i 6 i morse!! hehe! kramiz

2009-05-19 @ 09:59:45
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas det blir massor med fler sådana nätter nu då :) Och gud vad skönt med massage, det tycker jag verkligen man ska unna sig, man är bara för dålig på att lägga pengar på sig själv ibland :)Ses imorgon!

2009-05-19 @ 16:09:48
URL: http://www.frida-g.se
Postat av: johanna o noah

hej! du e så välkommen o läsa så=) så skönt att du får sova bättre nu me ser jag =) o e knappt avis att du fått dig massage=P men det förtjänar du. de borde införa att ALLA mammor får minst en massage i månaden,hihi.

2009-05-19 @ 17:08:59
URL: http://joandno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0