Öppnaförskolan och Tandläkaren

♥Idag har vi redan hunnit vara på öppnaförskolan och jag har hunnit springa till tandläkaren, inte ett enda hål i sikte och inga andra anmärkningar.. Så stolt.. Jag som inte är för noga med mina tänder numera.. men visst borstar jag dom 2 ggr om dagen men ändå :-) Vilket rusk väder det är ute, jag slängde ihop lite köttfärssås och spagetti till mig och Nova nyss och Robin sover gott efter tandläkarbesöket.. kan ju inte säga att han va ett guldbarn där precis.. fick ringa efter förstärkning efter halva tiden.. haha..

Nu ska jag strax träna pilates och sen ska jag få massage, ljuvligt att bli riktigt knådad...och sen har jag lovat att bjuda på middag efter, så får väl stå mitt kast..


Syster Becca, syster Anna, kusiner Eva och Mia och jag, (robin hängde på ett hörn också) sjöng en låt för mormor.. Hur det lät kan bara gudarna svara på ;-P haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0