Ang anonyma inlägg..

Jag under tiden jag bloggat fått väldigt många anomyna inlägg, vissa har jag tagit bort för att det är sånt jag verkligen inte står för eller vill kommentera. Jag bryr mig inte så värst mycket varför människor orkar bry dig. detta är MIN blogg, om vissa inte visste det och jag får skriva precis vad jag vill.. Undra vad det är får människor och hur dåligt dom mår egentligen, jag kan hjälpa dom och få slut på sitt lidande om dom bara ber om hjälp... haha... skojja bara! Men hallå.. lägg ner!!


Kommentarer
Postat av: Anja

Bra där!! =)



Med mig är allt bra, är sambo i Karlskrona! Vi har precis flyttat till en 4a i stan =)Jävligt skönt, dock mindre kul med alla lådor...men skönt när det blir klart!! Tid och lust för en kaffe nån dag kanske?? =) Kram

2009-09-02 @ 11:46:14
URL: http://nosferatina.blogg.se/
Postat av: Johanna, Theo o Milo

Ja det är sant, risken är att det bli pannkaka av det om jag ska göra för mkt själv :-P Har beställt sugarpaste och sånt så jag ska försöka få ihop riktiga tårtor. Så risken finns att jag köper bottnarna ändå :-)



Visst är det kul med anonyma inlägg, lätt att va tjabbig när man är anonym liksom. Nä ska man tycka en massa så får man stå för det!

Kram

2009-09-02 @ 14:30:39
URL: http://dunsans.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Sant sant sant.. men bara du vet vad som stæmmer och alla som verkligen kænner dig och vet vem du ær skulle aldrig bry sig om inlægg av folk som tydligen inte vet bættre. Du ær bæst, stark, underbar och en otroligt fin mænniska! (inside and outside) Love

2009-09-02 @ 15:47:45
Postat av: Niikki

Håller med dig, har oxå haft massa problem med dom anonyma. Fatta inte varför folk skriver från anonymt, och inte vågar stå för vad dom tycker. Och sen varför dom ska kommentera massa saker om ens blogg, tycker dom inte om det dom läser, behöver dom inte läsa det heller.

2009-09-02 @ 18:02:07
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0