Onsdag..

Idag va det då onsdag och igår va vi i skolan, jag och Hanna.. Gick bra tyckte jag! Sen hem och laga mat, anna kom hit en runda och myste och åt med oss. Länge sen hon va här, tror bara hon varit här 2 eller 3 gånger sen vi flyttade hit :-) men vi träffas alltid i eringsboda annars.
Nu är Nova på dagis och jag ska plugga, känns som jag inte gör annat.. Men jag ser lite ljust iaf, för om 3-4 veckor är denna kursen klar så fort går det!

Robin är på bättringsvägen, fast prickarna återstår dock..



Mina glada fisar imorse..


Nova slängde ut ca 200 papper från balkongen när jag la robin, "titta vad fint, det ser ut som ett kalas mamma" Fatta om jag blev snopen.. Oopps...


Kommentarer
Postat av: Jessika

såå såå söta !! ;)



hahaha äälskade Novas kommentar där.... ;)

2009-09-02 @ 11:06:44
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: linda

Hahahaha!

2009-09-02 @ 16:41:38
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0